torsdag 18 september 2008

Tomhet

Jag känner mig tom. Om en stund kommer jag att gråta. Sedan när mamma kommer hem, kommer jag känna mig irriterad,för att sedan återgå till känslan av tomhet. Det är vad jag har att se fram emot denna kväll.

Tecken på att man mår dåligt:

*Man kollar på Jerry Springer och tycker att det är underhållande.

*Man lyssnar enbart på musik som gjorts av artister som nu är döda. Man lyssnar, och gråter för deras skull.

*Man smakar kattens mat. Känner sig lättad av att man fortfarande kan känna äckel.

*Andras lycka får det att vridas i magen på en.

Precis nu fick jag ett sms. Ett sms som gör att allt det jag skrivit fram till nu inte längre gäller. Nu ska jag vara kär. =D

P.S. Vi hade bara ett prov idag, förresten. Det gick bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den där med kattens mat var dock ny för mig, och då har jag varit med några år i gemet, som man säger.. kram!

Anonym sa...

"Tecken på att man mår dåligt:

*Man kollar på Jerry Springer och tycker att det är underhållande."

JERRY! JERRY! JERRY! JERRY!

/Hiro

Maggie sa...

stina: Att smaka kattens mat är inget jag rekommenderar.. kram!

Hiro: Jag skäms.. xD