söndag 21 september 2008

Igår, fortsättning

Igår var det kulturnatt, och jag var där med Maria. Vi såg inte så mycket kul, missade visst allt på något sätt.. Men det var trevligt iallafall. Det är alltid kul att prata med Maria =)

Åkte därifrån ganska tidigt dock, 21.40, för att jag skulle på filmkväll. Det var med Erik, Sandra och hennes kille Linus. Vi såg på "Along came a spider"(med morgan Freeman) och filmen var inte riktigt i min smak. Men det går att ha roligt när man tittar på en B-film också, bara man är i rätt sällskap.

Sedan kollade vi på stand-up(Eddie Izzard) i typ en timme. Gick och lade oss vid tre.. Det blev kanske någon timmes sömn, så jag är astrött. Jävla Erik! xD

Jag har tränat på pianoläxan. Nu har jag bara geografi-,naturkunskaps- och engelskaläxorna kvar. Härligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad glad jag blir! :D det är alltid lika kul att prata med dig också <3 Vaddå "jävla erik!"? :P

Maggie sa...

maria: Love ya ^^

heheh, jaa.. han gjorde det omöjligt för mig att somna, kan man väl säga. x)