söndag 7 september 2008

Godmorgon!

Klockan är 11.15 på en söndag, och jag har varit vaken i en timme och en kvart. Jupp, jag vaknade alltså klockan 10. Frivilligt. Jag hade inte ens lust att ligga kvar i sängen i några minuter, jag gick upp på en gång..

Medan jag begrundar detta mysterium, störs jag av både hostningar och nysningar. Jag är riktigt förkyld. Igår var jag ändå på filmkväll med 2 av mina vänner, men då var det inte lika jobbigt som det är idag.

Sammanfattning: Förkylningen håller i sig. Det gör även The Blog Crush.

Dagens horoskop(från ditthoroskop.nu):

Risken att du drar på dig en förkylning är större än vanligt. Du är dock vid gott mod men inte särskilt energisk. Too late! Redan sjuuk. >.<

Dagens citat:

-Where`s my brandy?
-I finished it for your own good.
Rhys Williams och Elsa Lanchester (The Spiral Staircase -45)

Inga kommentarer: