fredag 19 september 2008

Nästan ett nytt inlägg?

Hej. Hallo. Halloj. Hallojsan.

Jag är trött. Jag är så trött att jag börjat med att "nästan-göra" en massa saker. Så har det varit i flera dagar nu. Ett exempel: Jag läser ett roligt inlägg i någon blogg. Tänker "Kul! Det där ska jag kommentera". Sedan går jag över till en annan sida.

Och så här är det med nästan allt. Mejl, sms och även bloggen. Väldigt många gånger har jag tänkt skriva ett nytt inlägg, och sedan stängt av datorn. Det är väl något i min hjärna som inte riktigt fungerar x)

Förresten så börjar det bli dags att färga om mitt hår.. Jag vill ha förslag på vilken färg jag ska välja! Snälla?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vet inte hur det ser ut nu, svårt att säga något då.

Maggie sa...

stina: Då får vi väl ta och träffas då! Jag måste ju lämna tillbaka boken också..

Anonym sa...

varför inte rosa? :P

Maggie sa...

maria:

tja, du kanske har rätt. Vi får väl se vad det blir ;)