söndag 14 september 2008

Sunday

Tanya fyller 40 idag. Men hon vill inte fira(!), så vi har inte gjort något speciellt.. Vart ute på björnön, men det var väl halvkul. Blev biten av en radioaktiv, malariasmittad krokodul. Vänstra armen kliar. Change of subject.

En sak som jag absolut hatar är när pappa ska säga taskiga kommentarer om min mamma. Ja, jag vet, jag säger väl också en hel del elaka saker om henne, men det är skillnad. Det är jag som bor med henne. Jag som får utstå en massa skit från henne. Men varför måste pappa säga elaka saker? Det är inte ofta det händer, men imorse gjorde det det. Då sa jag, för första gången, ifrån. Jag hopppas att han fattar, men det tvivlar jag på. Han är lika trögfattad som mor min.

Dagens citat:

Jag tycker Ice Cube ser ut som en arg gnagare.
Min storebror

Inga kommentarer: