tisdag 9 september 2008

Mardi

C'est mardi aujourd'hui.. Och nu byter vi till svenska. xD

Jag ogillar redan tisdagar. Vi har skola från 8 till 16. Samhällskunskap(fick beröm idag, så det var väl liite kul, hehe). Engelska(helt ok..) Matte(kan vara kul, men idag var jag så jäkla trött). Efter lunchen, hell begins. Vi hade en "laboration" i naturkunskap. Det borde inte få kallas för laboration, för vi fick inte göra mkt alls.

Håltimme, hur tråkigt som helst. Jag satt och pratade lite med tre tjejer från min klass, men de lyckades inte få mig piggna till. Om de ens försökte, de jävlarna. Sedan var det geografi, finns det något bättre sömnmedel? På något sätt lyckades jag iaf hålla mig vaken(fråga mig inte hur), och så fort vi slutade tog jag mig till mitt skåp. Tog mina saker, och gick till busshållplatsen. Man kunde lätt misstagit mig för en zombie. Och att min väska vägde minst 8 kg gjorde inte precis saken lättare. Jag överdriver inte, tyvärr. I have the history-book from hell. 7kg, på engelska och lika intressant som kokt potatis.

Det var alltså min skoldag. Avundsjuk?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Excellent! Seems like someone else then just me have crappy Tuesdays xD fan jag börjar med Idrott 8:30.. sen Samhäll vid 10:10 i 1 timme och 40 min ._. sen har vi lunch, klassråd och en kort matte lektion.. sen mellan 13:30 och 15:10 har jag håltimme innan min Trafik Säkerhets lektion börjar som är på 2 timmar ._. bah yay!... not..

Anonym sa...

Ledsen kom precis på att SHn är bara 1 och 20 på tisdagar :P den är 1 o 40 på måndagar ^_^

Maggie sa...

mattias: Hehe, okej. Välkommen in i klubben ;)