tisdag 9 september 2008

Nyttiga veckan, dag 2.

Denna vecka skulle jag börja äta mer nyttigt. Jag hade bestämt mig. Hur har det gått då? Igår fungerade det. Jag åt inget godis eller liknande. Åt frukt. Gick och lade mig stolt. Idag sket det sig.

På lunchen gick jag till en pizzeria(som ligger alldeles för nära min skola..) tillsammans med Cajsa, Hannah och Rebecka. Det blev caprisciosa. Inga skuldkänslor, eftersom jag då fullständigt glömt bort vad jag lovat mig själv. Kommer hem. Mamma har köpt glass. Jävla kossa. Vi åt glassen. So much for healthy week..

Jag känner mig duktig xD

6 kommentarer:

Cecilia sa...

aww, vad taskig du är mot joanna :P
hon kunde väl inte veta vad du hade fått för infall XD

Maggie sa...

Ciz:
nä, det är jag inte alls! Jag har faktiskt sagt till henne, väääldigt många gånger, att hon absolut inte ska köpa något onyttigt. Men det var ju gott iaf, så jag ska inte klaga alltför mkt nu..

Anonym sa...

"Mamma har köpt glass. Jävla kossa."

hahaha. didn't see that one coming

/Hiro

Maggie sa...

hiro: jag svarar med min favorit smilie: xD hehe..

Anonym sa...

Tur att du inte bor hos mig då ;) jag har just gjort chokladbollar.... igen..., tur att man inte har en bantande tonåring hemma. Bara en glatt ätande nioåring.

Maggie sa...

stina: hehe, ja det är verkligen tur =P