måndag 22 september 2008

En vanlig måndag

Jag är så trött just nu! Till och med tröttare än jag var igår..

Skolan var ok. Engelskan var grymt tråkig, allt är alldeles för enkelt. Jag trodde nivån skulle vara mycket högre på europaprogrammet =/ Sedan hade vi franska, och det är alltid kul ^^ Lunch. Svenska. Matte. Fin.

Om ungefär en timme ska jag iväg till yogan. Det var längesedan sist. Innan det så måste jag iaf läsa igenom alla de sidor som vi har prov på this thursday. Gillar inte historian! Det hade säkert varit mkt intressantare om jag fått behålla min lärare från grundskolan. Menmen, jag får nöja mig med det jag har.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.. men så har du haft en mycket tuff lärare i engelska i nian. Själv sitter jag som vanligt och arbetar här i natten, men man måste läsa lite blogginlägg då och då så man håller sig vaken.

Maggie sa...

stina: hehe, okej ^^ Jag ska prata med min lärare och be henne ge mig lite andra uppgifter.. Jag måste ju faktiskt få utveckas!