torsdag 11 september 2008

"Dom har knullat mig"

Läste en dags gammal Aftonbladet imorse. Har ni sett artikeln om E-type? Den där han säger att han känner sig kränkt av MAX? Artikeln inleder med detta fantastiska citat: – Det är inte jag som rappar på den där jävla låten. Dom har knullat mig.

"Dom har knullat mig"?? Han är i 43 år gammal och använder denna mening som ett uttryck för sin ilska. Hade han varit 14, så hade man förstått. Men 43!?!

Jag tror att han är nöjd över den (lilla) uppmärksamhet han får nu, men förmodligen är han också en aning besviken. Man kan inte hitta artikeln på AB:s hemsida, utan måste googla.. Jag kunde inte hitta den iaf, men är en story stor, så ska man väl inte behöva leta?

Fler underbara uttalanden följer:
– Det är så fräckt. Jag har varit alldeles paralyserad två, tre veckor. Varenda gång reklamen dyker upp i tv sitter jag och tittar på den utan att andas, säger Martin ”E-Type” Eriksson, 43.

Han har varit paralyserad två, tre veckor. Paralyserad. Enligt wikipedia är paralys ett tillstånd då en muskel eller muskelgrupp är satt helt ur funktion, varvid delar av eller hela kroppen blir orörlig. Vanligaste orsaken till paralys är skada i ryggraden. Stackars Martin!

Som om detta inte var nog, så har han dessutom känt sig tvungen att titta på reklamen och sluta andas varje gång den dyker upp i tv. Jiiizus, den måste ju handla om biljontals gånger!!

Oj då, detta blev visst ett sånt där "elakt inlägg". Jag ursäktar.

Läs den hysteriskt roliga artikeln här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, E-type är ju konsigt :S Som du säger, han kan ju vara glad för den uppmärkamhet som han får. I hans låtar är det ju ändå tjejen som bara sjunger, han "sjunger" bara en rad ju i hans låtar och blir upprörd när hans rad kommer med :S

Maggie sa...

anonym:

precis! Ingen stor artist där, inte.