söndag 14 september 2008

Hål i väggen

aaaaah, Björn i en tajt silverdräkt.. Självklart är detta inte enda anledningen till att jag kollar på "Hål i väggen"...

Idag är temat skräp. Jag har käkat enough sweets for a lifetime idag. MASSA kakor, glass och en bakelse. Nu mår jag lite illa av tanken på sötsaker, och det är perfekt, eftersom jag ska börja äta nyttigt från och med imorgon.

Nu blir det lite skräp-tv, som en skön avslutning på dagen. Sedan ska jag gå och lägga mig(!).

Nästa vecka ska jag jogga varje morgon. Minst 20 min. per gång. Veckan efter det är fylld med yoga och styrketräning. Måste komma i form!

2 kommentarer:

fetbra sa...

haha okey hejsan :) hur fick du tag på min blogg ? :)

mm björn gustafsson är för härlig !

Maggie sa...

fetbra: Det var så längesedan att jag faktiskt inte kommer ihåg =/

och yees, he is indeed ^^