fredag 12 september 2008

Aj

Så hur gick det igår då? Festen var astråkig. Too much "sardinburk-feeling" över det hela. Vi vet väl alla hur bra det går att dansa i en sådan?

Så mkt knuffande, skrikande och tåtrampande männikor på samma dansgolv.. Ja, ni kan ju föreställa er.

Det enda som gjorde att jag kommer att minnas denna fest var mitt fall.. Nyfiken? Jo, jag och min vän stod uppe på ett "podium"(vet inte om det är så det heter, men det var en förhöjd plats iaf) och dansade. Jag blev lite vild, och skulle plötsligt, av okänd anledning, leka "Red Bull reklam". Min vän beskrev det som att jag "såg ut att sträcka mig efter någonting utanför podiumet. Som om jag trodde att jag fått vingar." När jag skulle sätta ner foten märker jag att där inte finns någonting att sätta den på. Jag märker detta dock försent, och faller ner till golvet. Min vän sa att det såg riktigt farligt ut.

Det var verkligen som ur en dålig reklam. "Inga vingar utan Red Bull". Jag reser mig upp. Låtsas som att det var jätteroligt, och skrattade som om jag druckit alldeles för mkt(trots att det gjorde vääldigt ont). What can I say? I'm a brilliant actress.

Pinsamt, men det gjorde iallafall alltihop mer intressant. Jag dansade faktiskt även efter denna händelse! Jag är väl lite knäpp, helt enkelt xD

Idag har jag ont. Ont lite överallt, men mest i min högra arm. Hur ska jag förklara det för pappa?

Jag har insett att det inte är festerna som jag tycker är kul, utan förberedelserna. Jag gillar att göra mig fin. Att ha en anledning till att göra mig fin. Jag tycker ju såklart om att dansa, men igår var det ändå som roligast timmen innan festen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grym blogg!

Anonym sa...

Gud vad jag skrattde när jag läste det där! sorry :( men det låter så himla roligt, men det var det inte i verkligheten..hoppas du blir bättre!

Maggie sa...

stina och maria: Tack sötnosar! Jag behöver verkligen lite komplimanger.. :P