måndag 29 september 2008

Now it is done

Håret är färgat. Det blev.. ungefär samma xD kanske en aning rödare = alltså precis som jag ville att det skulle bli. Nu sitter jag och kollar på idol trots att jag borde plugga till provet jag har på onsdag.. Skitsamma. Det ordnar sig.

Jag stör mig på att vårt idol ska vara så jävla amerikaniserat. Jag vet att det var baserat på American Idol i början också, men förr hade vi ändå ett eget sätt. Nu härmar vi bara.

Imorgon ska jag och Maria på Extra Extra inspelning! En av mina favoritkomiker, Soran Ismail, ska medverka då, och efteråt ska jag förhoppningsvis få prata en stund med honom. Jag mejlade honom, och fick svaret att det bara var att rycka tag i honom när de är klara.. Nu måste jag komma på vad jag ska säga =P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev nice ^^
Fast jag tycker fortfarande att du skulle ha lite brunare och mörkare ^^

Maggie sa...

cajsa: Kanske testar det nästa gång, då.. ^^