måndag 15 september 2008

Höstdepp

Jag mår skit. Har varit irriterad på allt och alla idag(Nej, det är inte pms, bonehead!).

Kanske är det för att sommaren är slut(ja, jag vet att jag tidigare skrivit att jag gillar hösten..). Jag gillar inte sådan här höst. Antingen ska det spöregna eller så ska det vara fullt med färgglada löv överallt för att jag ska känna mig nöjd. Jag hatar mittemellan-väder. När det bara är kallt och grått.

Hela dagen har jag känt mig så otroligt sugen på att få spela teater. Skådespela. Mitt hjärta nästan skrek av längtan under engelskan, franskan, lunchen, svenskan och matten. Jag kanske borde valt estet.. Nej, jag tror faktiskt att jag valt rätt. Om man tänker på framtiden, dvs.

Dagens horoskop(ditthoroskop.nu):
Ditt humör är gott, även om du just nu har för mycket att göra och för lite tid att koppla av. Nej.

Dagens onödiga vetande:

Bokstäverna i början av filmen "Alien", som långsamt avslöjar titeln på filmen, syftar på räknestreck. Ett streck för varje passagerare som kommer att dö.

Nu ska jag gå och ta ett bad.


Inga kommentarer: