torsdag 11 september 2008

Just dance

Feeeeest ikvääll!! Jag är fixad från topp till tå. Känner mig snygg som fan. Fan. Jag måste sluta svära så mycket i bloggen. Kanske skrämmer iväg någon.

Nu ska jag dansa som en galen gorilla. (Även om ni aldrig sett en galen gorilla dansa, så kan ni väl iaf försöka föreställa er det?)

Det är så jävla dumt att ha fest på en torsdag, egentligen. Oj då, jag svor visst, men whatevah! Ska försöka sluta, men inte idag. Idag är det fest.

Jag ska dansa bort allt negativt som hänt. Imorgon är jag mitt vanliga, glada jag igen(möjligtvis en tröttare version, men ändå).


2 kommentarer:

Cecilia sa...

grrr, jag vill oxå kunna gå dit. dom har ju ingen hiss -__-'

Maggie sa...

ciz:

Som jag sa till dig tidigare: De tänker helt enkelt inte. "Handikappade går väl inte på fester.." Hatar sådana fördomar! Eller så kanske stället inte var menat att bli en nattclub från början, och att silk bara tog första, bästa lokal. Det borde ändå finnas en hiss.