torsdag 25 september 2008

Bombhot o sånt

Hänt igår:

*Martin på franskan frågade mig hur det kommer sig att jag är så bra, om jag har franska föräldrar. -När, jag är bara smart, svarade jag xD

*Jag anmälde mig som frivillig till att berätta om mänskliga rättigheter för en OP-klass! Får kämpa lite för dessa 50p i skoldemokrati, heh..

*Cajsa kallade mig för city-ko när jag blev äcklad av en fluga. Mu.

*Jag pluggade like a maniac.

Hänt idag:

*Dagen började med historiaprov. Jag tror det gick ganska bra, men det är svårt att säga. Kan ju ha gått skitdåligt. Dåligt som skit. Är skit dåligt? Äh, skitsamma. Okej, det har spårat ur. Back on track..

*Franska var nästa lektion, och mitt under förhöret hör vi att vi måste utrymma skolan. Vissa hade visst inspirerats av händelsen i Finland, och bestämt sig för att bombhota våran skola ett par gånger under morgonen. Rudbeck hade också hotats, men det var ingen utrymmning där, inte. Deras elever är kanske inte lika viktiga x) It's a joke! Don't shoot me!

*Jag var med Cajsa till sju. Vi var på stan o kollade lite, mest på Leanders antikvariat ^^ Imorgon ska jag köpa en vacker bok("grekisk poesi i världslitteraturen") därifrån. Jag blev också lite kär i några Jung-böcker på engelska, men de är väldigt dyra.. Och så var jag hemma hos Cajsa också. Hon har egen lägenhet, and I am jealous. Ska bo med mes parents ett tag till..

Vi var även på IKEA ett tag, om det intresserar någon?

C'est tout.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men det stämmer ju! City-ko ^^
Det var en FLUGA! Det värsta som kan hända är att den biter dig :P

Maggie sa...

cajsa: Men de är ju så äckliga.. xD