lördag 6 september 2008

Rubrik

Ja, jag är dålig på att skriva nya inlägg, men här kommer det äntligen. Den otroligt efterlängtade uppdateringen. Hur är livet för mig? Har jag fått min vardag? Har horoskop-gubben börjat läsa min blogg? Nu kommer svaren ni alla har väntat på.

Livet är förvånansvärt skönt, trots förkylningen jag dragit på mig. I skolan fungerar det bra.. Tråkigt, jag vet, men det var ju ändå det jag var ute efter.

Dagens horoskop kommer från astrocenter.com. De har fattat grejjen.

Have you noticed a certain strain on your emotions, Magdalena? You are resilient, but even you found the recent intensity a bit too much to bear. You can relax now, as the next few weeks promise to be calmer and sunny skies will gradually return. Your efforts will likely be concentrated on your love life. You know you need security and stability, and if you work steadily, you will attain those goals!

Dagens Blog Crush: Hiro! Han är så otroligt bra på att skriva. Lovehimlovehimlovehim. Läs bloggen här: http://blogg.aftonbladet.se/18582/

Dagens citat:

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Bilbo (Ian Holm, Sagan om Ringen)

Inga kommentarer: