söndag 21 september 2008

Igår

Anledningen till att det inte blev något nytt inlägg igår var för att blogger krånglade. Visade både fel datum och fel tid.

Gårdagens inlägg kommer idag istället:
Jag vaknade kl. 09 imorse. (Hade en mysko dröm i natt. Jag kan tyvärr inte berätta så mycket om den, då jag bara minns små fragment av den.) Jag gick upp! Ja, gott folk, det är sant. Magdalena gick upp kl.9 en lördagsmorgon. Latade mig till ett. Sedan gick/joggade jag på löpbandet. Duschade.

Därefter gjorde jag något som jag borde gjort för längesedan.. Jag svarade på mejl. Jag är så otroligt dålig på att mejla! Det kan gå månader innan jag svarar.. Ibland bara dagar, men det är endast när det gäller dem som jag prioriterar högst(förlåt ni andra!). Men det betyder inte att jag gillar dem mer, bara att det känns viktigare att just de får sina svar i tid.. Fem mejl blev det, och nu sitter jag och avnjuter en välförtjänt kopp kaffe.

Inga kommentarer: