söndag 28 september 2008

I am sexually abnormal xD

Två testresultat från blogthings.com:

In the bedroom, you are eager to try anything that's new - and even daring. You are up for experimenting. In fact, that's pretty much all you do. And while there's never a dull moment with you, your wild ways can be a bit overwhelming. You may be afraid of being a "one trick pony," but it's okay to keep things basic from time to time.

Okeeej... nästa var ju ännu bättre:

You Are 15% Normal About Sex
When it comes to sex, you're definitely a freak. You're entirely abnormal. And you're probably quite wild. Don't let your weird ways get you down. Embrace them! No one is as sexually normal as they pretend to be. Not even close.


Tjaa.. Jag håller iallafall med om det där med att ingen är så "sexually normal" som de låtsas vara. Jag tror stenhårt på att vi alla har en kinky side. Har jag fel?

2 kommentarer:

fetbra sa...

haha låter läskigt :)

nej, kanske inte direkt utanför sverige men måske att det blir i framtiden. just nu siktar jag på någon större stad :) det är ju alltid en början !

Ortorektikern sa...

Måste säga att jag gillar det här inlägget, och föregående ;)
Lite intressanta avslöjanden här!
Kanske bekräftar inläggens innehåll? vad vet jag ;)