lördag 13 september 2008

Min dag

Vaknade åtta. Blev förbannad. Kroppjävel. Kunde du inte vänta några timmar med pissnödigheten?? Pissade. Gick tillbaka till sängen. Men sömnen jag fick därefter räknas inte riktigt, för avbruten sömn är avbruten sömn. Does that make any sense?

Vaknade ännu en gång. Fortfarande tidigt, enligt mig, men kl.tio är inte lika illa som kl.åtta. Käkade frukost med Tanya och Dima. Pappa var på jobbet.

Gjorde allt man gör i badrummet varje morgon. Tycker inte att det är något jag behöver gå in på. Om ni inte vill, dvs.

Efter det har tiden gått jävligt fort. Har inte hunnit med särskilt mycket. Läst lite. Snackat med brorsan i ett par timmar. Gått på promenad med Tanya och brorsan(love him!). Jag berättade för Dima att jag har tänkt börja lajva, och måste börja spara pengar till allt jag kommer att behöva. Vet ni vad han sa då? Han sa att jag kunde få 2000 av honom. 2000 svenska kronor!

Han menade att det skulle vara för alla de gånger han inte gett mig någon födelsedagspresent eller julklapp, men ändå.. Det är ju inte så ofta jag ger honom någonting. Jag har världens bästa bror, helt enkelt.

Men tanken på att han skulle spara pengar till mig känns lite konstig, så jag vet inte om jag ska låta honom göra det..

Inga kommentarer: