tisdag 23 september 2008

Hello..

Idag har det varit rätt kul i skolan faktiskt. Mest tack vare Cajsa och Rebecka.. Vilka ämnen hade vi då? Jo, här kommer det mycket spännande svaret: samhällskunskap, engelska, matte och naturkunskap. Vi hade laboration på nk:n, och fick kolla på celler genom mikroskop. Jättekul! =)

Anledningen till att jag inte skriver så mkt är för att jag har fullt upp, helt enkelt. Men det är härligt på sitt sätt.. Imorgon kanske det inte blir något inlägg alls, eftersom jag kommer att bli tvungen att råplugga till provet. Och så har jag ju piano också..

Förresten så har jag tänkt mkt på att kanske börja med teater igen. Studio westmannia verkar bra(där Rebecka går..). Går nog dit på söndag, sen får vi se hur det blir.

Fin.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tror du att du är en superhjältinna på riktigt ?

Maggie sa...

anonym: Tror du att du är anonym på riktigt? Nejdå.. xD Jag tror att jag är superhjältinna i den betydelsen att jag räddar folk(försöker iaf), ja. Superhjältinna med övernaturliga krafter, nej.