lördag 27 september 2008

Sex och sånt

Detta visste ni inte om mig:

*Jag har snattat. När jag var i 11-12-årsåldern gillade jag att sno saker som små billiga nagellack.. Det var kul, helt enkelt. Klart jag tycker att det var jävligt dumt, nu i efterhand, men det vore fel av mig att ljuga - Det var kul.

*I kissed a girl. Unlike that hypocrite Katy Perry.. Men detta var på dagis, så jag vet ej om det räknas xD

*Jag är inte pryd. Uppenbarligen ger jag intryck av att vara det, men icke. Jag har inga problem med att prata om sex. Det är till och med ett av mina favoritsamtalsämnen.

Nog med avslöjanden för idag.

Fin.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hehe jag måste nog hålla med dig om det sista du sa ^_^

Maggie sa...

mattias: Det om att det är nog med avslöjanden, eller att det är kul att prata om sex? =P

Anonym sa...

hehe att det är kul att prata om sex ^_^

Anonym sa...

Nähä, menar du verkligen att du gillar att prata om sex? Hade jag ingen aning om..

On not. That truly is one of the best subjects =D