torsdag 19 mars 2009

Musik och sådant

Jag har varit aningen mer social idag, dock är det inga enorma framsteg vi pratar om. Efter skolan tog jag mig hem, sedan blev det bokcafé ett tag. Vid åtta drog vi, ett gäng på kanske åtta personer, till sigurd och lyssnade på lite carlforsskaband.

Varför folk inte rörde på sig särskilt mycket är något jag funderat ett tag på. Var det för att folk var trötta? Var det för att folk inte vågade? Var det för att folk inte visste hur man gör? Och jag kände inte för att vara pajasen, så jag dansade väl inte heller så jättemycket...

Det är klart att man inte måste dansa, men det känns som att åtminstone några stycken kunde ha gjort det. Det kanske bara är Västerås som är knas. Dock borde jag nog gå på lite fler spelningar här innan jag dömer.

Det var iallafall mycket trevligare än vad alternativet hade varit (sitta hemma vid datorn).

Kärlek.

Inga kommentarer: