fredag 20 mars 2009

Jag blir så trött

Klassen min är gulligull, men ibland ertappar jag mig själv med att bara sitta och gapa över vissa beslut klassen tagit gemensamt. Hur tänker man när man frivilligt väljer mer plugg än vad som är nödvändigt? Och nej, kom inte med shit om att man lär sig mer och utvecklas som människa. Fuck that. Det handlar bara om extra stress.

På historian, hur fan kunde ni rösta för stormaktstidsmomentet? Fattar ni inte att vi hade haft ett prov mindre om ni röstat emot?

På engelskan, varför i helvete vill ni ha ett grammatikprov? Räcker det inte med genomgång? Tänk på oss som blir apstressade av prov (trots att vi vet att vi kommer acea skiten).

På engelskan, igen, varför, VARFÖR ville ni se klart på tråkfilmen Green card, trots att läraren sa att vi kommer få göra ett arbete på det sedan?

Jag orkar inte. Ska jag behöva plugga extra bara för att jag råkar ha en massa pluggälskande människor i klassen?

Fuck demokrati. När jag blir diktator, då jävlar ska jag visa dem hur det ska vara!

Inga kommentarer: