lördag 7 mars 2009

Den perfekta killen

Ibland frågar folk mig hur det kommer sig att jag hållit mig singel så länge, trots att mitt sköna yttre, min obestridliga kvickhet, min oerhörda intelligens och mitt fantastiska sinne för humor skulle kunna fånga vilken mans hjärta som helst.

Här kommer äntligen det efterlängtade svaret: Jag har helt enkelt inte hittat någon ens kommer i närheten av min storhet. Jag har en lista med krav på hur min perfekte man ska vara. Nu ska du få möjligheten att få ta del av den.

Han måste ha samma typ av humor som mig.
Han måste vara intelligent och allmänbildad.
Han måste vara rolig.
Han måste ha ett pepsodentleende.
Han måste vara välutrustad.
Han måste vara längre än mig.
Han ha en blick som kan få mig att sväva på små, rosa moln.
Han måste kunna vara både passionerad och lugn.
Hans högsta prioritering måste vara jag, jag, jag!
Han måste ge mig små, romantiska gåvor varje dag.
Han måste väcka mig med en vacker ballad varje morgon.. och
måste alltså kunna sjunga.
Han måste vara kreativ och artistisk, gärna en orolig själ som endast min kyss kan stilla.
Han måste kunna rädda mig ur ett brinnande hus.

Han måste vara rik.
Och så vidare..

Hoppas att du uppskattade det mycket lilla utdraget ur min lista på egenskaper min blivande pojkvän måste inneha.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ge inte upp, prince charming finns därute någonstans. Annars får vi skapa honom av modellera.

Cecilia sa...

Go Maggie!<3

Maggie sa...

Matilda: Letar!

Cecilia: =D

Anonym sa...

Bra lista och att ha ska vara välutrustad visar att du är en kvinna som tar din sexualitet på allvar, för visst har storleken betydelse, har själv en liten snopp, men kan accepera sanningen :-)

male4@you66@yahoo.com