söndag 25 januari 2009

Kommer Skipper och tar mig nu?



Den här veckan har jag ätit så otroligt mkt skit. Pizza, donkenmat, massvis med glass, äppelpaj, choklad, chips, coca cola.. Och nu är jag rädd. Jävligt rädd. Jag tror Anna Skipper har ett extrasinne som hjälper henne leta upp personer som mig, och omvända dem till hälsofreaks.

Hjälp!

För övrigt så är Anna en av de läskigaste människor jag vet. Zombies, vampyrer och varulvar klarar jag. Men när Skipper dyker upp i mina mardrömmar, så vaknar jag alltid helt kallsvettig, med hjärtat dunkande så hårt att jag tror att det ska göra hål i mitt bröst och hoppa ut!

Hu!

5 kommentarer:

Sofifi sa...

Jag håller tillfullo med dej. Anna är en skrämmande människa. Skulle inte vilja att hon såg vad jag äter om söndagarna, hihi. Förövrigt tror jag inte att Marge Simpson är en så trevlig typ heller, drömde om henne här om natten o hon var hemskt uppkäftig, inte alls som på tv :p.

Skoj att du gillar min blogg förresten :) Trevlig kväll!

Maggie sa...

Sofifi: Usch, skulle nog inte vilja ha Marge i mina drömmar heller xP

Anonym sa...

Men du skulle nog inte klara av att bli ett hälsofreak... för mycket grönsaker =D

skämt åsido, men jag tycker inte det kan vara nyttigt att vara ett hälsofreak om man inte känner att man kan leva naturligt.

Maggie sa...

Cajsa: Hehe, jo.. C'est vrai, mon amie

Anonym sa...

Håller med dig. Hon är läskig ;)