söndag 25 januari 2009

Sadistunge



Det här gör mig illamående. En mexikansk elvaåring dödade igår sex tjurar på en arena i Merida, inför 3500 åskådare.

Nu ska en video skickas till Guinness rekordbok så att Michelito kan registreras som den yngste matadoren som dödat flest tjurar.

Borde man verkligen skryta med att man har en sadist till unge? Sjuka föräldrar. Pappan är också matador, så då vet vi varifrån den störda ungen fått sin mordlystenhet.

Mördare.

Han har hållit på sedan han var sex och dödat dussintals djur.

I ett val mellan honom och hm.. låt oss säga Jack the Ripper, så väljer jag definitivt uppskäraren. Jag är inte en hora, så jag skulle iaf inte vara i riskzonen. Men den där lilla killen, honom skulle man inte vilja vara i närheten av.

Får jag skippa politisk korrekthet för ett tag? Klart jag får, det här är ju min blogg.

Skulle någon få för sig att skjuta honom i benet, för att sedan låta honom långsamt förblöda inför en massa åskådare, så skulle jag inte bli ledsen. Inte alls.

Jag blir bara så förbannad! Hur kan man inte förstå hur fel detta meningslösa dödande är? Inte nog med att tjurarna lider, så uppmuntrar man ju killens kallblodighet.

Det finns inte nog med ord.

2 kommentarer:

Anders Pantzar sa...

*ler* Vi är så olika du och jag.

Maggie sa...

Anders: Haha, ja. Dina åsikter är lite.. speciella, ja ;P