fredag 16 januari 2009

Besvikelse



Jag vill blogga mer. Jag vill, men motivationen finns inte alltid där. För det första så är datorn jag har här hos pappa apseg, så att hålla på med den kräver tonvis med tålamod (som är en bristvara hos mig). För det andra, så känner jag att jag inte får något ut av det. Varför kommenterar du inte?

Ska jag skriva, lägga ner tid och energi på att skapa intressanta blogginlägg, som jag vet att ingen kommer att orka kommentera? Eller ska jag göra något av alla de saker jag måste få gjorda för mina betygs skull - eller kanske göra något jag tycker är kul? Det är så tankarna brukar gå, och du märker väl vilket alternativ som är minst populärt..

Du är mycket speciell. Du tillhör en liten läsarskara, nästan som ett hemligt sällskap, som alla har en sak gemensamt - gillandet av bloggen (för du måste väl ändå tycka om bloggen, varför skulle du annars vara här?). Tänk vad mysigt om medlemmarna av detta sällskap kommenterade, så att jag kunde lära känna er, och ni varandra. Fattar inte vad du väntar på - kommentera!

Bara jag får lite uppmuntran så lovar jag att blogga både oftare och bättre!

6 kommentarer:

Anders Pantzar sa...

Hmm... varför jag inte kommenterar? Jag vet faktiskt inte... ofta är det väll för att jag inte vet vad jag ska säga, och då är det nog för att jag inte känner mig insatt/intresserad av ämnet (du känner mig XD). Men jag tycker du skriver på en bra sätt (bättre än några andra bloggar jag följer), så jag tror knappast det är där problemet ligger.

Kramar.

Anonym sa...

Jag läser allt som du skriver och jag läser alltid!

Anonym sa...

Läser :) borde kanske kommentera oftare men skulle känna mig som en stalker

Anonym sa...

De här är intressant

Anonym sa...

INTRESSANT BLOGG

Maggie sa...

Anonym: Båda kommentarerna är från dig, va? DU BEHÖVER INTE VRÅLA. Nu vet du x)