söndag 4 januari 2009

Feevah!

.. men inte av den bra sorten.

Jag sitter här, med feber och halsont, och måste börja skriva på två uppsatser och även göra klart teaterläxan. I have only myself to blame.

Jag skjuter alltid upp på saker och ting, same shit, new year. Tänkte att jag skulle hinna skriva klart allt innan lovets slut - att allt skulle ordna sig, precis som det brukar göra, och så blir jag sjuk!

Jag har nu inget annat val än att börja skriva något totalt osammanhängande (som det ofta blir när man kokar inombords) om de två ämnena jag valt. Jag vill bara gå och lägga mig, men jag har sjuklatat mig alldeles för länge. Har legat i soffan och kollat på 21 jumpstreet hela dagen, dags att ta till vara på kvällen nu.

Om gårdagen vill jag bara säga att vi inte hade kickass fun. Det blev inte riktigt som det var tänkt, men jag är glad att jag fick träffa dem iaf.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan alltid maila mig ditt arbete om du vill ha lite synpunkter av någon annan. Lycka till!