tisdag 20 januari 2009

Panikar

För inte så längesen var jag heelt säker på att jag skulle välja spanska som c-språk. Nu, dagen innan man ska lämna in den där jäkla lappen med sitt val, panikar jag!

Men jag ska andas, kolla igenom min fina "pro-con-lista" och välja det som känns rätt. Lyssna på magkänslan.

Varför det här är en sådan stor sak för mig? För att språk är en av mina stora passioner i livet, och jag ska bära med mig det språk jag väljer till den dag jag dör. Mkt viktigt val, alltså.

Det går bra, det här.

Horoskop från astrocenter:

Something that is important to you is changing, Magdalena, and you are beginning to doubt whether there's a future in it or not. It may be a career field, or it could be a romantic relationship.

Confusion may dominate your thoughts throughout the day, and you aren't one to be comfortable with an uncertain future. You need to give this a lot of thought before coming to any decision. Hang in there.

Get out of my head!

1 kommentar:

Anonym sa...

Urrk.. jag har ingen aning om vad jag ska välja för språk. Lust att dela med dig av din lista?