måndag 26 januari 2009

God morgon

Jag har knappt sovit ett skit i natt, max två timmar, vilket är mycket härligt med tanke på den dag jag har framför mig.

Om 25 minuter går min buss, och sedan ska jag vara i skolan till tre (kommer säkert att somna på mattelektionen). Efter skolan måste jag till optikern och köpa linsvatten, något som dock borde gå snabbt.

Hem, mat, massa plugg. Jag har matteprov på onsdag, som jag kan nada till, och franskaprov på torsdag. Klockan sju är det dags för mig att sticka till yogan, något jag inte kan missa ytterligare en gång.

Kommer hem halv tio, går och lägger mig halv elva, somnar tolv. Sedan ringer mobilalarmet klockan fem imorgon och väcker mig.

Då blir jag ännu tröttare än jag varit idag, och då har jag dessutom ännu mer att göra. Sedan kommer det att sluta med att jag går och lägger mig sent igen, och blir som en levande död på onsdagen, vilket i sin tur gör att jag inte kommer kunna koncentrera mig på matteprovet, och kommer ha jävligt svårt att plugga till franskan.

God morgon!

2 kommentarer:

Anders Pantzar sa...

Du har det allt planerat för dig du :P

Maggie sa...

Anders: Jo, det är lätt att veta hur närmsta framtiden kommer att se ut om man vart med om samma grej massvis med ggr förr x)Idag hände det dock något som avbröt dessa "planer".