söndag 25 januari 2009

Cecilia

Jag vill ta några minuter till att beskriva en underbar vän. Cissi, heter hon, och vi har känt varandra i snart tio år!

I lågstadiet hade vi en lite udda relation.. Jag kunde vara rätt elak ibland, men varje gång vi bråkat så blev vi alltid snabbt sams igen.

Det finns en anledning till att vi har lyckats hålla kontakten så pass länge, trots att vi slutade gå i samma klass i trean. Hon känner mig bättre än de flesta, och att förlora henne som vän vore en hemsk förlust.

Detta är en hyllning till en av mina bästa vänner. En hyllning till tjejen som alltid accepterat mig för den jag är, och som aldrig försökt få mig bli någon annan.

Jag är tacksam över att få ha dig som vän, Cissi <3

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Haha, udda relation <3

My, jag vill inte heller förlora dig, så du får alltså inte lämna Sverige på några år! Höhö! Och, remember the dolls we made in fritids? XD
<3<3<3

Maggie sa...

Cecilia: Ja, jag kommer ihåg dockorna! Kommer du ihåg när vi var "spökjägare" då? =P

Cecilia sa...

Magda: HAHAHAHAHA, JA.... Eller när du skulle leta svarta damen i spegeln... Du skrämde typ slag på alla...:)<3
fina minnen!<3