torsdag 8 januari 2009

Lock me up

Inlägget Uppenbarelse borde hetat Psykbryt istället.

Att jag grät ska ni inte bry er om så mkt. Jag gillar att gråta. Det är väldgt befriande. Har jag något problem som gnager på mig, så gråter jag ett tag, och sedan mår jag bra igen. Jag tycker att det är mkt bättre att gråta ut än att hålla en massa känslor instängda, och låta dem äta på en.

Jag är inte självisk, det var bara något jag fått för mig.. Om jag hade varit så självisk som jag påstod, så skulle mitt liv se HELT annorlunda ut. Jag är nog till och med motsatsen till självisk i många fall. Jag är för snäll.

Igår var det så att jag kände mig sårad. Det var vissa personer som gjort mig besviken. Och då kallade jag mina känslor att vara självisk. Det bara blev så. Jag kände att jag behövde gråta ut, men att tanken på dessa irriterande personer inte skulle räcka. Så då lade jag till lite grann..

Förlåt om jag är jobbig.

Inga kommentarer: