onsdag 7 januari 2009

Nattbestyr

Kunde inte somna. Halv tre tog jag beslutet att sluta försöka, för jag visste att det var lönlöst. Vad gjorde jag sedan? Jo, jag tvättade fejjan, och började sminka mig. Det var dock ett alldeles för normalt beteende, så jag toppade med att ha en liten photoshoot på resultatet. Antingen är jag sjukt ofotogenisk, eller så har jag för höga krav på mig själv. Tog 20 bilder (jag är inte riktigt klok..) och av dem så är jag bara relativt nöjd med tre.

Skolan börjar om två timmar och en halvtimme. Tror det passar bra med frukost nu. Har iaf inget annat att göra. En positiv sak med detta då! Härligt att kunna sega vid frukostbordet. I vanliga fall blir ju min frukost två bananer, som jag pressar i mig medan jag springer till bussen x)
Maggie - hälsosamheten personifierad

3 kommentarer:

Anonym sa...

illa... har inte kunnat somna så bra själv på den senare tiden... vet itne varför.. tar typ en timme innan jag somnar och vaknar jag typ 2-3 timmar efter det iaf... men men... livet är hårt o_o

btw grymt snygg du är på bild! (sry var tvungen)

Anonym sa...

du ser ut som porslin ^^
besynnerligt...

Maggie sa...

Mattias: Det låter inte kul =/ Hoppas det ordnar sig, sömn är ju så viktigt! Och tack så mkt för komplimangen =)

Cajsa: Haha, okej. Märkligt nog tar jag det som en komplimang xP