tisdag 2 december 2008

What a day..

Dagen började med att jag försov mig. Missade samhällskunskapen. Sedan hade jag engelskaprov, och 10 minuter efter det ett matteprov..

Lunch. Naturkunskap - fick reda på att det bara blev VG på Nk-provet. Till sist hade vi geografi då det var muntligt förhör. Självklart skulle läraren fråga mig (som inte pluggat) men jag klarade mig ändå någorlunda bra- tack vare Cajsa xD

Slutade fyra, sedan skulle jag hem och stressa. Teater 18-20. Hemma vid nio. Time for Desperate Housewives ;) Och nu får jag äntligen gå och lägga mig.

God natt!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

ge dig! VG är bra.... Du vill inte ha mina provresultat! puss :*
du kmr på fredag va?

Maggie sa...

Octopussy: Klart VG är bra, men jag vet ju att jag kan bättre (iaf på naturkunskapen).. =P

Självklart kommer jag på fredag! Ser fram emot det =)