tisdag 16 december 2008

lejontrött


Sov högst två timmar i natt. Resultat = en virrig Magda, trött som ett lejon.

Dagen började med ett besök på önstaskolan, där jag, Sandra och Sofia skulle promota europaprogrammet. Det gick väldigt bra. Sedan åkte vi tillbaka till carlforsska. Engelskan hade börjat, så jag tog mina böcker från skåpet och skyndade in på lektionen. Efter några minuter inser jag att jag inte har mina nycklar vid mig. Känner lite panik, men väntar iaf till lektionens slut.

Går sedan ut, kollar omkring, på golvet, på trappan.. går upp, och ser min nyckelknippa hänga kvar i mitt lås! Trots detta tecken på att jag absolut inte borde vara kvar i skolan, så stannade jag ändå till ett..

Nu har jag iaf fått sova lite, gjort lite yoga, 50 sit-ups.. Dag två, och jag kämpar på xP Nu ska jag gå och packa väskan. Pappa kommer ju och hämtar mig imorrn.

1 kommentar:

. sa...

Kikade in hos dig med!