fredag 12 december 2008

Jag hoppas..

..att Alice vinner. Ja, nu har jag bestämt mig. Kevin gjorde bättre framträdanden än henne, men hon förtjänar vinsten mer. Jag tycker inte att det är rättvist att låta någon som deltagit i melodifestivalen, någon med så mkt erfarenhet, vara med i Idol.

Idol är till för att ge just de oerfarna en chans att få visa upp sig, få en karriär. Kevin har redan fått den chansen förut. Så den stora skillnaden mellan Alice och Kevin är att detta är Kevins andra chans, men Alice första. Därför är egentligen Alice bättre som artist, om man kollar på hur snabbt hon har utvecklats.

Missförstå mig inte nu, jag gillar kevin. A lot. Han är en fantastisk artist, och är dessutom väldigt trevlig som person. Men Alice förtjänar vinsten mer.

Fast samtidigt skulle jag hellre lyssna på Kevins version av vinnarlåten igen xD

Äsch, skit i allt jag skrivit nu.

Jag är omöjlig.

Inga kommentarer: