måndag 29 december 2008

Tyck synd om mig

Jag tål inte mina föräldrar. Jag är allergisk. Hur förklarar man annars att jag nästan alltid är antingen arg eller ledsen varje gång jag är i närheten av dem?

Just nu är jag både förbannad och oerhört ledsen. Vem är skurken då? Jo, denna gång är det min "kära" mor.

Jag är hos pappa, men drabbas ändå av hennes dumhet p.g.a. hennes förmåga att kunna använda en telefon. Hon har druckit, det hörde jag direkt. Hon ringde hit och pratade med pappa. Frågade om han kunde köpa en plasmatv till oss på avbetalning, så mamma kan betala tillbaka till honom sen. Bara detta var extremt dumt av henne.

Sedan skulle hon prata med mig. Hon berättade vad hon sagt till pappa.. och varför. Hon vill köpa en plasmatv, trots att vi har det dåligt med ekonomin, för att imponera på den belgiska utbytesstudenten som ska bo hos oss i två veckor någon gång nästa år. Does that make any sense to you? Ungefär här började jag "gravid-andas" för att lugna ner mig.

Nu till det värsta: Hon sa att hon ringt min farmor! Fuckfuckfuckfuck! Hur fan ska jag kunna se farmor i ögonen nu. Det är inte jag som gjort bort mig, men jag skäms ändå..

Mamma borde inte dricka överhuvudtaget, av flera anledningar.

Pappa har också varit ett riktigt rövhål idag. Men han köpte lite filmer till mig, så det är förlåtet.

Inga kommentarer: