torsdag 11 december 2008

Jag lever

Jag förstår att ni haft svåra abstinensbesvär, men nu är jag här igen! Jag kom faktiskt hem i tisdags, men har inte orkat blogga.

Hur var kryssningen då? undrar ni. Jo, det var helt okej. Ingen lyx direkt, men det förväntade jag mig inte heller. Det jag gärna kunnat vara utan är Copacabana-I'm-so-happy-happy-musiken och de överförfriskade metal-killarna som kollade på mig med vill-våldta-dig-blick, men det var inte så hemskt ändå. Jag överlevde ju.

Helsinki är en mysig stad, med mer juldekorationer än lilla Västerås. Jag måste ha gått upp minst ett kilo de timmar jag var där, för att jag åt som en maniac! Det fanns så otroligt mkt god mat, alla möjliga olika slags piroger och bakelser..

Och saluhallen! Och den stora julmarknaden! Det var alldeles för lite tid, så jag får väl ta mig dit snart igen.

Maggie <3 Helsinki

1 kommentar:

Anonym sa...

Finland är underbart :P