lördag 6 december 2008

Tjejkväll

Jag ska åka finlandsfärja till Helsinki imorrn, och är sedan hemma igen på tisdag. Jag tror inte att jag kommer att orka skriva något blogginlägg när jag är i Finland, men ni överlever väl?

Anyways..

Jag var på tjejkväll hos Cissi igår, och det var grymt kul! De andra som var där var Astrid, Jessica, Alexandra, Tess och Andrea. Vi käkade tacos, kollade halvt på idol (medan vi snackade och sjöng med, vartannat..), sjöng singstar och spelade obligatoriska "sanning eller konsekvens". Jag valde konka nästan hela tiden, för det är ju så jäkla kul! Jag fick bl.a. dricka någonting vidrigt som de andra blandat ihop xD

Jag och Astrid sov över, och de andra gick hem vid ett. Vi gick och la oss vid den tid jag vanligtvis brukar vakna på vardagar.. Five am.

Jag har nog aldrig skrattat så mkt och så länge som jag gjorde igår/idag. Apkul.

Jag låter ett citat från kvällen avsluta detta inlägg:

Aj, min kuk.

Inga kommentarer: