tisdag 23 december 2008

Dan före..

Kan du fortsättningen på uttrycket? Då kanske det blir just du som vinner en hemlig (och mycket trevlig) överraskning. Kommentera och vinn! Kommenterar du nu så kostar det dessutom BARA 9.90! Vad väntar du på? Kommentera!

Dan före.. Ledtråd: Knulldagen. Klart du kan detta! Kommentera nu för endast 9.90, jag upprepar: nu får du kommentera för fantastiskt låga 9.90:- Så lågt! Lägre än Glocalnet! Haha! Fattar du - Glocalnet! LMAO!

Kan du ännu fler tacky skämt? Lägg till i kommentaren (för ynka 99.9 kr) och få chansen att vinna ytterligare en mkt hemlig, och mkt trevlig överraskning.

Kommentera! Nu!

3 kommentarer:

Anonym sa...

dopparedan? is that what you're looking for?

Anders Pantzar sa...

Gives it a try, men har inte så höga förhoppningar.

Det vanliga uttrycket går: "Dan före dopparedan". Men om det är det du menar vet jag inte, för jag ser inte riktigt hur det går ihop med ledtråden.

Vad gäller "tacky" skämten så tror jag att jag måste avstå, kommer inte på något och har troligen inte råd med 99.90 kr. :P

Ortorektikern sa...

Dopparedan?