söndag 12 oktober 2008

Söndagsångest..

..är inte kul att läsa om, så jag skippar det. Min helg har varit grymt tråkig. Har sovit dåligt. Justja.. skulle ju vara positiv.

Svårt att vara glad när man inte gillar söndagar. Heh.

Svenskaläxan till imorgon är att sammanfatta sitt liv med sex ord. Har suttit i ungefär en timme och tänkt. Kommit på ca.15 alternativ, men inget av dem är speciellt bra. Tar med alla till skolan, så får min lärare välja vinnaren xD

Det finns så mycket jag skulle vilja skriva, men orken finns inte. Jag är ledsen.

Kärlek till dig som läser.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte så konstigt om vi människor känner oss lite ledsna nu när det bara blir kallare och mörkare. Hur roligt är det att frysa sig fram till skolan? Du har inte varit med på gymnasiemässan idag? Vi var där, det var riktigt trevligt och skulle passa dig tror jag. Hur sammanfattar man sitt liv med sex ord? Duger den här:

Mitt liv var mitt eget val?

Maggie sa...

stina: Nä, jag var inte där. Skulle velat om jag bara hade haft lite mer tid..

Den var bra! De 10 jag lämnade in var inte så bra x) Förhoppningsvis tycker min lärare annorlunda, hehe.