fredag 10 oktober 2008

Idol 2008 suger getba*le

Fan vad dåliga alla är. Ok, egentligen inte, men idag måste alla ha gjort sitt absolut sämsta framträdande. Det jag stör mig väldigt mkt på är hur dåligt uttal de flesta deltagare verkar ha. Anna sjöng jättefint, men jag kunde verkligen inte njuta av det eftersom hon sjöng "Relesö me" hela tiden. Kanske tyckte hon att det passade bra att leka japan?

Sepideh, som jag tidigare nästan avgudat, sjöng idag "the touch of her cherry chapstick". The touch? WTF!?!

Två deltagare var bra. Två. Lars Eriksson och Alice. De är i världsklass jämfört med de andra. Ska ni rösta, rösta på dem.

Tack för mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

aa, jag håller med..och juryn verkar inte kunna säga ngt dåligt till deltagarna heller..de sa att yasmina har gjort "elefantsteg" och att hon "tog över scenen"..det var snarare alla hundratals dansare som tog över den..vfr har de med dem egentligen?

Maggie sa...

maria: Exakt! Mesig jury som bidrar till att deltagarna inte utvecklas till det bättre utan tvärtom. Deltagarna behöver få kritik för att de ska kunna förbättra sig.

Och ja, grymt onödigt med dansarna som snor uppmärksamhet..

Kram på dig, Maria! Vi måste ses snart <3