torsdag 30 oktober 2008

Höstrusk.. I love it!

Gud, vilken mysig dag jag haft! Städade badrummet imorse (inte så farligt..), käkade och åkte till stan för att ta en fika med en kompis. Jag hade inte träffat henne på väldigt länge, och det märktes. Hon har förändrats rätt mkt, men det har väl jag också iof. Hursomhelst, så var det mkt trevligt.

Efter fikat åkte jag till gymmet. Sist jag var där var i somras, innan jag åkte till Polen xD Jag var där med pappas fru, Tanya, of course (hon är min träningskompis..).

På väg hem från busshållplatsen, både regnade och snöade det. Eftersom jag glömt ta med mig både mössa och paraply, så kan jag säga att jag var pretty wet när jag kom hem. Vilket var underbart. Att gå där i regnet och snöandet var otroligt kul! Jag har inte varit så glad på flera månader. Ain't that weird?

Jag älskar höstväder när det är som "värst". Hata mittemellan. Go extremes!

Jag hade inget paraply.. som tur var.

Inga kommentarer: