onsdag 8 oktober 2008

En snabbis

Hej du underbara människa som läser detta. En sammanfattning av min tisdag och onsdag: Skola, trötthet, kompisar, trötthet, möte med FN-föreningen, trötthet, piano, trötthet.. Vad mer? Inget jag kan komma på just nu. Imorgon har jag redovisning om Spartacus. Skrev skiten igår, med Desperate Housewives i bakgrunden. Det går säkert bra.

Ser verkligen fram emot kundaliniyogan som jag ska ha imorgon kväll. Det var ett tag sedan sist, och jag har verkligen längtat.. Kundalini- är roligare än poweryoga.

Maintenant je vais faire les devoirs de français, puis je vais dormir.. Fattat?

PoK skumbanan Det rimmar ju fan inte ens.

Jag. Är. Trött. Även. Ganska. Jobbig. Hej. Då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"just nu ska jag göra min franskläxa, efter det ska jag sova" ... var det rätt?

Från hon som förbereder ett projekt om Irland....

Maggie sa...

stina: C'est correct! MVG pour toi =P

Projekt om Irland, låter spännande.. Ingen sarkasm här om du trodde det, jag råkar faktiskt gilla de gröna vättarnas land x)