tisdag 21 oktober 2008

Nu är det nästan över.. not

Europaprogrammet är jobbigt. Jag är så trött. Fan vad jag alltid ska tjata om hur trött jag är.. Förlåt, men antingen detta, eller att det inte kommer någon uppdatering ändå tills det händer något intressant. Kanske föredrar ni alternativ 2, men det skiter jag faktiskt i. Jag tänker skriva ändå.

Idag hade vi 2 prov. Matte och geografi. Pest och kolera. Ingen valmöjlighet här inte. Vet inte hur det gick, men det kändes inte så bra.. Matten borde bli VG, geografin kanske G? Att jag bara skulle få G på ett prov, hade varit helt otänkbart för bara några få månader sedan. Nu känns det inte lika viktigt. Dåligt, Magda. Dåligt.

Imorgon har jag redovisning på samhällskunskapen. Kommer troligen få göra den ensam, eftersom Cajsa är sjuk.. Apkul.

Det var teater idag, förresten. Det, piano och yogan är det enda som är kul just nu.

Nu ska jag ta mig till "sängen" för att "sova".

Buh-bye.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kämpa på!

Anonym sa...

"sova"? kinky ;) haha... men fan det där låter inge kul... har själv massa prov just nu också.. speciellt i svenska B... vilket suger eftersom svenska suger.. men men ^_^ har bara 1½ år kvar o_o

Maggie sa...

stina: Jag kämpar.. =P

mattias: Svenska suger inte alls! Du kanske bara har en dålig lärare?

Anonym sa...

nee.. vi har bästa svenska/engelska läraren ^_^ hon är grymmast :D jag bara hatar svenska eftersom jag suger på det ._. tycker engelska är lättare xD har fan G- i svenska och MVG- i engelska ._.