tisdag 24 februari 2009

Sjukhus



Idag var jag på centrallasarettet från typ 10 - 15 med Cissi. Jag tycker att vi båda var duktiga på lite olika sätt.. Cissi fick ta typ fyra blodprov, spruta in nåt läskigt i armen (nu stannar vi för en stund och andas!), och jag med fobi för allt sånt höll henne i handen och försökte stötta.

Gratis KBT för mig!

Man ska ju möta sina rädslor, right? Jag tycker verkligen inte om att vara på sjukhus. Lukten, ljuden, alla misslyckade försök till att få stället att se trevligt ut.. usch!

Men jag fick ju vara med min älskade Cissi, och så bjöd hon mig på lunch också =)

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Haha, men du är ju fullkomligt bäst!<3
T A C K <3

Don't forget N-emo :D
And yes every commentators, Mag and I are in love !!

Maggie sa...

Cecilia: You're my sunshine, hon ;)

Istället för att fjortisbråka om att "nej, DU är bäst" så tänker jag bara skriva att..

VI är bäst, oh yeah xD