lördag 7 februari 2009

Saturday night

Jag hade helt glömt bort att melodifestivalen skulle börja idag. Blev påmind av en viss person, och bestämde mig för att titta.. trots att jag egentligen inte kände mig särskilt intresserad.

Den enda jag tyckte var någorlunda bra var hon med megapattar och S&M utstyrsel, men hon gick såklart inte vidare.



För övrigt förstår jag inte alls hur de som kommit på det nya röstningssystemet har tänkt. Vem fan orkar sitta och rösta (och slösa massa pengar) i typ fem omgångar per deltävling?

1 kommentar:

Cecilia sa...

Jag har börjat känna avsky för melodifestivalen. Shirley fick mig att vilja kräkas. Även Marie Hej-det-här-är-ett-nytt-försök-att-se-så-icke-bimbo-ut-som-möjligt-med-brun-hårfärg, Serneholt.

När man inte tittade blev man ju glad i alla fall! :D