måndag 2 februari 2009

I don't like mondays

.. men idag är ett undantag. Sofias redovisning var jättebra. Hon är underbar =) Jag känner mig väldigt nöjd med både hur jag framställdes och folks reaktioner. Mycket lyckat, alltså!

Jag har varit trött hela dagen, men det har inte varit värre än det brukar vara. Under den långa vilan i slutet av dagens yogapass var jag typ två sekunder från att somna, men som tur var hann det icke bli så.

Nu måste jag nog ta och börja plugga.. Har ett härligt matteprov imorgon, redovisning på onsdag (min rubrik är kopplat till mitt ämne, ja.. Stina, du kanske minns? Det var längesen, så det är inte konstigt om du inte gör det. Oj, oj, nu tror jag att jag kommit långt över gränsen för hur mkt man får skriva inom en parantes. Grammatikhelvetet nästa?) samt ett franskaprov på torsdag.



Jag blir nog tvungen att skjuta upp yogapasset jag ska ha med min klass till nästa vecka, eftersom tiden helt enkelt inte räcker till förberedningen av det..

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej =( Minns inte vilket arbete du syftar på nu. Men, ledtråd? Som sagt, det var mycket ord innanför en parantes där. Fniss. Men, här är på bloggen är vi fria att skriva, likt de poeter som trotsade gränserna under modernismen.

P.S - Min lärare hade lite synpunkter på mitt PM i "pedda"..hehe... man kan inte hitta rätt varje gång. :)