onsdag 15 april 2009

Lycka

Mitt ansikte är blött av tårar. Cecilia har skrivit världens mest rörande inlägg om mig, och jag älskar bara henne så in i helvete mycket!

En annan anledning till varför jag är så glad, är att mamma hittade kondomerna jag har i min väska..

Ja, min superkonservativa mamma hittade mina kondomer, och för det är jag glad. Det ledde till någonting absolut underbart. Vi pratade som aldrig förr, om kärlek och om killar. Och när Olof kommer hit i maj får vi till och med ha lägenheten för oss själva!

Ren lycka.

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Nej men titta! Hon kan vara normal trots allt, det är ju jättebra! Joanna vinner över min konservativa pappa, indeed. Och angående inlägget, det är bara det som är sant. Du är en enorm trygghet för mig.
Du är bäst <3

Olof sa...

Underbart! Jag ser fram emot det med förväntan!