tisdag 14 april 2009

Alive



Morgonen blev minst lika pissig som natten. Bet mig i läppen när jag skyndade i mig frukosten. Sms-biljetten kom en timme för sent....

På något sätt lyckade jag hålla mig vaken under hela skoldagen.

Kom hem, och åt. Lyckades bita mig på exakt samma ställe som imorse. Slumrade till en kort stund i fotöljen. Pratade med Olof. Jag inser precis nu att det här inlägget förmodligen blir lite mer detaljerat än nödvändigt, men ni klarar er.

Bear with me.

Kom till teatern 45 minuter för sent. Kände mig död. Jag ansträngde mig som fan, och tror att det blev rätt bra ändå.

Nu är jag hemma. Får jag sova än då? Nej. Jag har pianoläxa att göra!

But at least I'm still alive...

1 kommentar:

Cecilia sa...

C'mon, du fick faktiskt prata med MIG i telefonen....Tired are we? <3